Suntem o florărie online reală, cu istorie şi reputaţie impecabilă. Livrăm flori încă din 2004, fiind de fapt prima florărie online care a acceptat plata cu cardul bancar. Oferim cel mai bun preţ de pe piată.

Întrebări frecvente | Contact
Luni - Vineri 09.00AM - 19.00PM
Sâm. - Dum. 10.00AM - 15.00PM
Livrăm flori online din 2005 Profesioniști până la ultima petală
Cum comand?

Cumpără flori cu uşurinţă

Buchete.ro este un site structurat pe categorii. În funcție de ocazie, sărbătoare apropiată, culoare preferată ori sortimentul dorit de destinatar, alegeți un buchet sau aranjament cu flori care vă place cel mai mult și apăsați pe fotografia acestuia. Veți ajunge în pagina lui de detalii. Aici, pe lângă o fotografie mai mare, veți găsi o scurtă descriere, detalii despre conținut și posibilitatea de a vă particulariza comanda alegând o anumită mărime sau culoare pentru aranjamentul de flori. Puteți adăuga ceva special florilor, putând livra astfel împreună cu florile și o combinație de accesorii precum o vază elegantă, o sticlă de vin spumant, praline, sau un ursuleț de plus.

Pentru a plasa o comandă pentru un aranjament floral, trebuie să:

  • 1Alegerea aranjamentului

    Parcurgând categoriile disponibile, sau alegând promoțiile afisate în site puteți alege aranjamentul dorit cu un singur click. Odată ajunși în pagina de detaliere a aranjamentului, observați că în partea dreaptă, lângă fotografia aranjamentului, exista posibilitatea de a vă alege mărimea produsul, culoarea ( dacă este disponibilă, în functie de aranjament ) și accesorii precum vază, ursuleț, bomboane, etc...

    Selectați mai întâi acestea, apoi puteți adăuga și un mesaj care să însoțească aranjamentul, mai ales dacă urmează să folosiți opțiunea de anonimat disponibilă la următorul pas.

    Prețul afișat în partea de jos este prețul total al buchetului împreună cu accesoriile, dar fără costul de transport. Verificați cu atenție dacă totul este așa cum vă doriți, și apăsați pe butonul PLASEAZA COMANDA, aflat în partea de jos a paginii. Veți ajunge astfel în coșul de cumpărături.

  • 2Completarea informaţiilor referitoare la livrare, destinatar şi cumpărător

    Pagina de plată este formată din patru secțiuni mari: `Sumar comandă`, `Informații despre destinatar și livrare`, `Informații despre cumpărător și factură` și `Metode de plată`. Fiecare secțiune are popup-ul său care sa explice ce reprezintă zona respectivă și ce date sunt necesare.

    Secțiunea `Sumar comandă` oferă informațiile finale despre arajamentul dorit, prețul său, prețurile accesoriilor și costul de livrare, cost care este actualizat în funcție de orașul selectat de la secțiunea `Informații despre destinatar și livrare`.

    Secțiunea `Informații despre destinatar și livrare` necesită informațiile de livrare ale destinatarului. Atenție, aici data depinde de orașul în care doriți să livrați, așadar data se va reseta de fiecare dată cand orașul este schimbat. De preferat să oferiți cât mai multe date posibile pentru a putea intra în contact cu destinatarul în momentul livrării.

    Secțiunea `Informații despre cumpărător și factură` necesită informațiile cumpărătorului pentru a putea fi facturată comanda. Această secțiune oferă posibilitatea emiterii facturii fiscale către o firmă prin alegerea acestei opțiuni și completarea câmpurilor noi apărute.

    Secțiunea `Metode de plată` oferă posibilitatea clientului de a alege metoda de plată. Mai multe detalii puteți găsi aici.

  • 3Confirmarea plății

    În funcție de metoda de plată aleasă va trebui să efectuați tranzacția prin intermediul site-ului respectiv. Dacă metoda de plată aleasă a fost prin transfer bancar, atunci veți fi nevoit să trimiteți o confirmare a plății, altfel confirmarea se realizează automat.

    În timpul acestui proces, la fiecare pas important: înregistrare comandă, confirmarea plății comenzii, livrarea comenzii, clientul va fi notificat de starea comenzii prin mail trimis la adresa de mail furnizată. Clientul are posibilitatea de a vedea starea comenzii la o adresă trimisă in oricare dintre aceste mail-uri sau la adresa Statusul comenzii mele

Despre Transport

Furnizaţi informaţii cât mai detaliate despre locul livrării, specifiati dacă este vorba de un sediu de company, instituţie, magazin, locuinţă, iar în câmpul de observaţii puteţi completa un interval preferat de livrare, eventuale observaţii cu privire la adresă (puncte de reper), sau orice altceva ne-ar putea ajuta să livrăm comandă dvs. cât mai prompt.

În cazul în care îl cunoaşteţi, este foarte bine dacă ne furnizaţi şi numărul de telefon al persoanei destinatare, îl vom folosi doar dacă nu reuşim să găsim persoana şi ne vom strădui de fiecare dată să păstrăm surpriză atât în ceea ce priveşte natura livrării cât şi a identităţii dvs.

Pentru livrările în oraşe mici sau sate şi comune, este extrem de util un număr de telefon, pentru a elimina eventualele probleme legate de adresa de livrare.

Despre Plată

Comenzile achitate prin transfer bancar trebuie confirmate prin trimiterea unui fax (la ) sau copie scanată pe email, doar după primirea acestei confirmări comanda poate fi livrată.

Mai multe informaţii despre metodele de plată în secţiunea Cum plătesc?