Suntem o florărie online reală, cu istorie şi reputaţie impecabilă. Livrăm flori încă din 2004, fiind de fapt prima florărie online care a acceptat plata cu cardul bancar. Oferim cel mai bun preţ de pe piată.

Întrebări frecvente | Contact
Luni - Vineri 09.00AM - 19.00PM
Sâm. - Dum. 10.00AM - 15.00PM
Livrăm flori online din 2005 Profesioniști până la ultima petală
Intrebari frecvente

Întrebări frecvente

Faceți click pe întrebarea al cărei răspuns doriți să-l vedeți. Pentru a restrânge întrebarea apăsați din nou pe întrebare sau răspuns.

  • Pot să specific ora la care să se livreze comanda ?
    Desigur, specificați acest lucru atunci când plasați comanda în câmpul Observații. Introduceți orice aspect legat de intervalul orar dorit. În cazul în care un interval orar nu este specificat, prioritate la livrare în prima parte a zilei, au comenzile cu livrare la birou, apoi în a doua jumătate cele care se livrează la domiciliu. Intervalul orar se respectă în zilele normale, având în special un caracter orientativ, așadar nu ne asumăm obligativitatea respectării lui, mai ales în zilele foarte aglomerate cum sunt 14 Februarie, 1 și 8 Martie.
  • Ce se întamplă dacă persoana destinatară nu este la adresă ?
    În aceasta situație, daca livrarea se face la domiciliu, revenim la alta oră, și dacă nici în acest caz nu este nimeni prezent, lăsăm o notificare pe ușă sau/și stabilim contact telefonic, fără a dezvălui în ce constă livrarea. Daca livrarea se face la birou, încercăm livrarea la un coleg ori la recepție, și dacă nici una dintre aceste variante nu este posibilă, stabilim contact telefonic, fără a dezvălui în ce constă livrarea.
  • Se poate livra și în alte locuri decât la domiciliu ?
    Avem experiență necesară pentru a livra oriunde și în orice condiții. Livrăm acasă, la birou, în instituții, la biserică, în maternitate sau spital.
  • În ce zile se livrează ?
    În general, se livrează în orice zi a săptămânii. De luni până duminică, conform cu programul de livrări pe care îl găsiți listat în pagina programului. Cea mai simplă metodă de verificare a disponibilității de livrare într-o anumită zi, este să alegeți un aranjament floral, și să încercați selectarea acelei zile. Daca ziua este listată ca disponibilă, atunci noi vom livra în acea zi. Livrăm inclusiv în zile onomastice (sfinți), de Crăciun, de Revelion, sau sărbători naționale.

    Atentie!
    Data de livrare va depinde de localitatea în care vreți să comandați, la fel și metoda de livrare! Mai multe detalii puteți găsi aici.
  • Pot comanda anonim astfel încât persoana destinatară să nu știe de la cine sunt florile ?
    Avem experiență în efectuarea de livrări anonime. Selectați această opțiune în coșul de cumpărături, chiar sub caseta de Observații și vă garantăm că livrarea va fi complet anonimă. Nu dezvăluim absolut nicio informație despre cumpărător, destinatarului sau oricărei alte persoane.
  • Cât costă livrarea ?
    Livrea este GRATUITĂ pentru București, până în limita soselei de centură a capitalei. În toate localitățile limitrofe capitalei, și care sunt în judetul Ilfov, livrarea costă 9 lei. Pentru oricare alt oraș și localitate în care efectuăm livrări, tariful este de 25 lei.
  • Până la ce ora pot plasa o comandă?
    Dacă doriți o livrare în aceeași zi în București și împrejurimi puteți face acest lucru până la ora 19PM de Luni până Vineri, până la ora 17PM Sâmbătă și până la ora 15PM Duminică. Pentru livrări în țară, în aceeași zi, este recomandat să faceți acest lucru până în ora 17PM de Luni până Vineri și până în ora 14 Sâmbătă. Duminică se livrează în aceeași zi doar în București. Pentru clienții din străinătate, luați în cosiderare faptul că toate intervalele orare se referă la ora României (mai precis, CET +2).
  • Cum pot afla dacă o comandă a fost livrată ?
    Dacă ați furnizat o adresă de mail veți primi o confirmare pe aceasta. Puteți face acest lucru și online, accesând linkul Urmărire comandă, printr-o solicitare prin email ori telefonic.
  • Pot să trimit și un mesaj împreună cu florile ?
    Desigur, toate livrările au incluse în preț o felictare de lux, care se livrează cu aranjamentul. Mesajul este tipărit pe aceasta cu un font tip Script, similar cu scrisul de mână.
  • Pot efectua o comandă cu livrare în viitor ?
    Serviciul nostru acceptă livrare în aceeasi zi, dar și în viitor. Mai exact se poate alege o dată cu până la 30 de zile în viitor. Dacă de exemplu astăzi este 15 Mai, se poate alege cel mult data de 14 Iunie.
  • Pot modifica o comandă deja plasată de mine ?
    În general se pot efectua modificări asupra datei de livrare, adresei de livrare sau asupra mesajului, însă cu până la 24 de ore înainte de livrare. Puteți face acest lucru trimitând un email sau telefonic.

    Pentru București, în funcție de starea comenzii se pot efectua modificări până înainte de livrarea buchetului. Cel mai eficient mod este să ne contactați telefonic pentru a afla dacă este posibil. Pentru comenzile care se vor livra prin curier, modificările se pot efectua cu până la 48 de ore înaintea livrării aranjamentului către curier.
  • Pot anula o comandă neplatită / platită ?
    Înainte de a anula o comandă, luați în considerare faptul că puteți reprograma livrarea. O comandă poate fi anulată, doar dacă nu a fost deja procesată. Mai precis, cu minim 48 de ore înainte de livrare pentru orice localitate în care livrarea se realiează cu ajutorul curierului, minim 24 de ore pentru orice localitate în care comanda este procesată de partenerul nostru din acea locație, iar pentru București se pot anula cu 12 ore înainte de livrare. Mai multe detalii despre metodele de livrare puteți afla de pe pagina Informații despre Livrare.

    Comenzile plătite prin card sunt rambursate instantaneu, iar pentru cele plătite prin ordin bancar, în funcție de bancă, plata se rambursează într-un interval de 2 - 5 zile lucrătoare.
  • Când primesc factura în original ?
    Factura se trimite prin e-mail la scurt timp după efectuarea livrării. La cerere, putem trimite factura și prin fax ori prin curier. În atenția departamentului de contabilitate, conform Codului Fiscal valabil din 01.ianuarie.2007 (art. 155, al. 6), semnarea și stampilarea facturilor nu mai este obligatorie. Implicit, factura pe care o primiți prin email este original.
  • Pot comanda daca nu sunt în țară, și pot plăti cu cardul care nu e emis în România ?
    Buchete.ro acceptă plata cu orice tip de card bancar, de credit ori de debit, emis de Visa sau Mastercard. Chiar dacă aveți un card emis în altă valută decat RON, conversia se face cand efectuați comanda, la cursul băncii care a emis cardul. Acceptăm comenzi 24 de ore din 24, cu livrare conform cu orarul nostru de funcționare prezent pe site, pe care îl puteți găsi aici.
  • Cum se livrează florile ?
    Curierii nostrii transportă și livrează aranjamentele florale în recipiente speciale, în condiții optime de temperatură. Florile sunt ținute în permanență în apă.
  • Pot ridica aranjamentul de la atelierul Buchete.ro ?
    Desigur, invităm doritorii să viziteze atelierele noastre din București sau din țară. Puteți veni să ridicați personal un aranjament floral, să urmăriți cum se realizează sau chiar să alegeți florile care îl vor alcătui. Buchete.ro realizează inclusiv aranjamente pentru nuntă, așadar puteți veni să vă convingeți că ne ridicăm la nivelul exigențelor Dumneavoastră. Vă rugăm contactați echipa noastră pentru a primi instrucțiuni legate de adresa și intervalul ora în care puteți face acest lucru.