Întrebări frecvente

Înainte de a ne contacta verificați dacă întrebarea dvs. este în lista de mai jos. Dacă nu găsiti răspunsul căutat ne puteți contacta prin SMS sau Whatsapp la telefonul afișat în partea de jos a acestei pagini.

  • Pot sa aleg data la care să se livreze o comandă ?
    Desigur, mai întâi aveți grijă să alegeți un aranjament pentru care este mentionat că se poate livra în localitatea dorită. Apoi în formularul de comandă (cosul de cumpărături) veți putea selecta data livrării. Dacă data nu este afisată înseamnă ca nu putem livra atunci. Puteți comanda acum și alege o dată de livrare în viitor.
  • Pot să specific ora la care să se livreze comanda ?
    Desigur, puteți scrie un interval orar în câmpul Observații din formularul de comandă, adică în pagina în care completați și adresa de livrare. Intervalul orar se respectă în zilele normale, având în special un caracter orientativ, așadar nu ne asumăm obligativitatea respectării lui, mai ales în zilele foarte aglomerate cum sunt 14 Februarie, 1 și 8 Martie.
  • Când se livrează comanda mea ?
    Comanda se livrează la data aleasă de dvs. si de obicei în intervalul specificat de dvs.
    Dacă ați plasat o comandă ce trebuia deja livrată și nu s-a livrat încă, nu vă speriați, nu am uitat de ea, probabil persoana care trebuie sa primească nu a fost gasită și vom reveni sau a cerut sa venim la o altă oră sau chiar în altă zi (s-a mai întâmplat).
    DACĂ SUNT PROBLEME CU LIVRAREA VĂ VOM CONTACTA NOI
    Puteți vedea statusul comenzii dvs pe pagina de Urmărire comandă
  • Ce se întamplă dacă persoana destinatară nu este la adresă ?
    În aceasta situație, daca livrarea se face la domiciliu, revenim la alta oră, și dacă nici în acest caz nu este nimeni prezent, lăsăm o notificare pe ușă sau/și stabilim contact telefonic, fără a dezvălui în ce constă livrarea. Daca livrarea se face la birou, încercăm livrarea la un coleg ori la recepție, și dacă nici una dintre aceste variante nu este posibilă, stabilim contact telefonic, pe cât posibil fără a dezvălui în ce constă livrarea.
  • Unde se trimite factura ?
    NU trimitem factura împreună cu florile, persoana care primește florile nu va vedea factura.
    Factura se trimite pe e-mailul cumpărătorului la scurt timp după efectuarea livrării. La cerere, putem trimite factura și prin fax ori prin curier. În atenția departamentului de contabilitate, conform Codului Fiscal valabil din 01.ianuarie.2007 (art. 155, al. 6), semnarea și stampilarea facturilor nu mai este obligatorie. Implicit, factura pe care o primiți prin email este original.
  • Se poate livra și în alte locuri decât la domiciliu ?
    Avem experiență necesară pentru a livra oriunde și în orice condiții. Livrăm acasă, la birou, în instituții, la biserică, în maternitate sau spital.
  • Pot comanda anonim astfel încât persoana destinatară să nu știe de la cine sunt florile ?
    Avem experiență în efectuarea de livrări anonime. Selectați această opțiune în coșul de cumpărături, chiar sub caseta de Observații și vă garantăm că livrarea va fi complet anonimă. Nu dezvăluim absolut nicio informație despre cumpărător, destinatarului sau oricărei alte persoane.
  • Cât costă livrarea ?
    Transportul este gratuit daca valoarea comenzii este de minim 400 LEI. Costul livrării va fi afișat în pagina de comandă după selectarea localității/zonei de livrare și a datei dorite.
  • Pot să trimit și un mesaj împreună cu florile ?
    Desigur, toate livrările au incluse în preț o felictare de lux, care se livrează cu aranjamentul. Mesajul este tipărit pe aceasta cu un font tip Script, similar cu scrisul de mână.
  • Pot efectua o comandă cu livrare în viitor ?
    Serviciul nostru acceptă livrare în aceeasi zi, dar și în viitor. Mai exact se poate alege o dată cu până la 30 de zile în viitor. Dacă de exemplu astăzi este 15 Mai, se poate alege cel mult data de 14 Iunie.
  • Pot modifica o comandă deja plasată de mine ?
    În general se pot efectua modificări asupra datei de livrare, adresei de livrare sau asupra mesajului, însă cu până la 24 de ore înainte de livrare. Puteți face acest lucru trimițând un email sau un mesaj SMS sau pe Whatsapp.

    Cel mai eficient mod este să ne contactați cu mesaj SMS sau Whatsapp pentru a afla dacă este posibil.
  • Pot anula o comandă ?
    Înainte de a anula o comandă, luați în considerare faptul că puteți reprograma livrarea. O comandă poate fi anulată, doar dacă nu a fost deja procesată. Pentru București se pot anula cu 12 ore înainte de livrare. Mai multe detalii despre metodele de livrare puteți afla de pe pagina Informații despre Livrare.

    Comenzile plătite prin card sunt rambursate instantaneu, iar pentru cele plătite prin ordin bancar, în funcție de bancă, plata se rambursează într-un interval de 2 - 5 zile lucrătoare.
  • Pot comanda daca nu sunt în țară, și pot plăti cu cardul care nu e emis în România ?
    Buchete.ro acceptă plata cu orice tip de card bancar, de credit ori de debit, emis de Visa sau Mastercard. Chiar dacă aveți un card emis în altă valută decat RON, conversia se face cand efectuați comanda, la cursul băncii care a emis cardul. Acceptăm comenzi 24 de ore din 24, cu livrare conform cu orarul nostru de funcționare prezent pe site, pe care îl puteți găsi aici.
  • Cum se livrează florile ?
    Curierii nostrii transportă și livrează aranjamentele florale în recipiente speciale, în condiții optime de temperatură. Florile sunt ținute în permanență în apă.

Dacă aveți o comanda plasată menționați numărul acesteia în mesaj.

SMS sau mesaj WhatsApp: (+4) 0720.095.590

email: