Consultanță

Ne puteți contacta prin e-mail, telefonic sau WhatsApp/SMS în timpul intervalelor de mai jos pentru orice nelămurire legată de produse, comenzi sau livrări.
Luni - Vineri 09AM - 18PM Sâmbătă 10AM - 15PM Duminică 10AM - 15PM

Atenție!
Programul de consultanță nu reprezintă programul de livrări și nici programul de plasare a unei comenzi! Ambele sunt descrise in detaliu mai jos.

Pentru clienții din străinătate, luați în cosiderare faptul că toate intervalele orare se referă la ora României (mai precis, CET +2).

Programul de plasare a comenzilor

Se pot prelua comenzi cu data de livrare în aceeași zi, în funcție de limita orarului din ziua respectivă, sau maxim 30 de zile în viitor.

Nu vă faceți griji în legătură cu selectarea greșită a datei, pentru că pe pagina de plată CALENDARUL VA AFIȘA DOAR DATELE VALIDE în care putem livra.

În general, pentru a livra în aceeași zi o comandă lângă sau în București trebuie să plasați comanda până în ora 18. DACĂ DATA DE LIVRARE ESTE AFIȘATĂ ÎN CALENDAR ȘI O PUTEȚI ALEGE, ÎNSEAMNĂ CĂ PUTEM ȘI VOM LIVRA LA DATA ALEASĂ.

Programul de livrări

Programul de livrări diferă în funcție de ziua săptămânii în care este programată comanda.

Putem livra și în afara orelor de program, dar este necesar să discutați cu un reprezentant de vânzări care să vă confirme acest lucru înainte de a plasa comanda.

Puteți specifica un interval dorit de livrare în câmpul de observații de pe pagina de comandă, pagină în care completați și adresa de livrare.

Livrare București

Dacă atunci când plasați comanda, ziua este disponibilă în calendarul de livrare, atunci vom onora cu siguranță comanda dumneavoastră în acea zi.

Luni - Vineri 9AM - 18PM Sâmbătă 10AM - 15PM Duminică 10AM - 15PM

În cazul în care aveți un anumit interval de livrare preferat, vă rugăm să îl scrieți în câmpul de observații, vom face tot posibilul să îl respectăm.